Paunun jäähallin yleisöluisteluvuorot alkaneet

Jämsänjokilaakson Jäähallin yleisöluisteluvuorot ovat alkaneet. Perjantaina 17.9 Paunussa pääsee jäälle mailapelivuorolla klo 16.30-17.30. Muistathan käyttää kypärää vuorolla!

Yleisöluisteluvuoroja on viikoittain kaksi, joista toinen on mailapelivuoro ja toinen luisteluvuoro. Luisteluvuorot ovat keskiviikkoisin ja mailapelivuorot perjantaisin klo 16.30-17.30. Vuorot ovat maksuttomia. Vuorojen ajankohta saattaa vaihdella. Ajantasaiset vuorot voit tarkistaa jäähalliyhtiön sivuilta.

Jäähallin tilojen yhtäaikaista enimmäishenkilömäärää on rajoitettu toistaiseksi. Enimmäishenkilömääriä noudattamalla on mahdollisuus pitää riittävät turvaetäisyydet. Pukuhuoneissa saa oleskella kerrallaan enintään 10 henkilöä. Yleisöluisteluvuoroilla voi olla enimmillään 100 henkilöä yhtäaikaisesti jäällä. Jäähallille tulee saapua terveenä ja oireettomana sekä huolehtia käsi- ja yskimishygieniasta. Jäähalliyhtiö suosittaa kasvomaskin käyttöä kaikille yli 12-vuotiaille kahvio-, katsomo- ja pukuhuonetiloissa.

Vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki puh. 040 571 6556