Uimahalli Koskikara avautuu tänään 9.8.

Uimahalli Koskikara avautuu kesätauon jälkeen kaikille asiakasryhmille tänään 9.8.2021 klo 12.00. Lipunmyynti on avoinna 9.8. – 29.8.2021 maanantaista perjantaihin klo 12.00-18.30. Uintiaika päättyy klo 19.30.

Maanantaista 30.8. alkaen uimahallin lipunmyynti on avoinna maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 13.30 – 19.30 sekä tiistaisin ja perjantaisin klo 6.30 – 19.30. Viikonloppuaukiolot alkavat myös syyskuussa ja lipunmyynti on avoinna lauantaisin sekä sunnuntaisiin klo 12 – 16.30. Uimahallin ohjatuista ryhmätoiminnoista tiedotamme myöhemmin erikseen.

Uimahallin yhtäaikainen käyttö rajataan puoleen normaalista asiakasmäärästä. Uimahalliin tulee saapua terveenä ja oireettomana. Suositamme kasvomaskin käyttöä kassa-, kahvio- ja pukuhuonetiloissa kaikille yli 12-vuotiaille. Pyydämme asiakkaita huolehtimaan käsi- ja yskimishygieniasta ja noudattamaan 2 metrin turvavälejä sekä henkilökunnan ohjeita. Huomioithan myös eri tilojen asiakasmäärärajoitukset.

Ohjeisiin ja asiakasmäärärajoituksiin voi tutustua täällä (linkki).

Vapaa-aikapalvelupäällikkö Katja Pohjoismäki, p. 040 571 6556
Uimahallin kahvio, p. 040 712 2521